vineri, 8 august 2008

RDS&RCS, cea mai reclamata firma la Protectia Consumatorilor

Ma incadrez si eu in aceasta categorie, dar nu am treaba cu transportul de date.Sunt un simplu beneficiar "amarat" care asteapta de mai mult de 20 zile sa ajunga transportul cu "pachetele de date".
Nu stiu cine e vinovatul: - angajatii sau angajatorul, totusi nu e de ras - e un mare adevar si multi sunt in situatia mea.

Oare care e magarul din imaginea alaturata?

De la inceputul anului iesenii nemultumiti de seriviciile firmei de cablu, internet si telefonie au depus 88 de plingeri la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor.
Iesenii bombardeaza zilnic Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) cu plingeri la adresa RDS&RCS. Dupa cum sustine conducerea institutiei de control, furnizorul de servicii de cablu, internet si telefonie a ajuns pe locul I in topul celor mai numeroare reclamatii inregistrate pe numele unui singur agent economic. De la inceputul anului si pina in prezent, iesenii nemultumiti de serviciile oferite de compania locala au depus nu mai putin de 88 de sesizari scrise, din care aproximativ jumatate vizeaza nerespectarea termenului de instalare fie a cablului TV, fie a internetului sau a telefonului. „Trebuie precizat ca din cele 88 de reclamatii preluate, 74 sint intemeiate adica s-au dovedit a fi adevarate la verificarile inspectorilor in teren.

Unele dintre cele mai des intilnite motive pentru care consumatorii au ales sa reclame societatea in cauza se refera la faptul ca RDS&RCS furnizeaza o calitate necorespunzatoare a serviciilor, in sensul ca sint semnalate intreruperi frecvente ale serviciilor contractate la internet si telefonie", a declarat Dana Hanghicel, inspector-sef adjunct la OJPC Iasi.

Niciun comentariu: